Բարձրունքի հաղթահարում՝ Թռչկանի ջրվեժ

Ամեն տարի Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրն սեպտեմբերի 1ն նշում է բարձունք հաղթահարելով։ Այս տարի մենք գնացինք Թռչկանի ջրվեժ, այցելելով Չիչխանավանքը։ Ճանապարհին ավելի շատ էինք մտերմացել, միմյանց հետ տարբեր խաղեր էինք խաում։  Ճանապարհի մյուս կեսը մենք գնացել էինք բեռնատարով. ճիշտն ասած շատ հավես էր ու ուրախ, բայց նաև վախենում էինք։ Հասնելով Թռչկանի ջրվեժ միանգամից զգալի էր բնության այդ մաքուր օդը։ Ջուրը շատ սառն էր ու զովացնող։
Բարձրանալը բավականին դժվար էր, քանի որ քարերն շատ մեծ էին. սակայն դա մեր նպատակն էր ՝ բարձունք հաղթահարելը։ Ետ վերադառնալիս այցելեցինք Չիչխանավանքը։ Պատմեցին նաև այդ վանքի պատմությունը և նշանակությունը։ Ես շատ տպավորված էի այդ արշավից, շատ հետաքրքիր էր  անցել։

Published by

juharyananahit

Ես Ջուհարյան Անահիտն եմ՛: Ծնվել եմ 11.03.2005թ. Եվպատորիա ք.-ում Ղրիմ: Սովորել եմ Եվպատորիաի №11 դպրոցում, ավարտել եմ երաժշտական դպրոց: 2019թ. տեղափոխվել եմ Հայաստան և այստեղՙ ավարտել Թաիրովի միջնակարգ դպրոցը: 2021թ. ընդունվել եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի քոլեջ. ընտրել եմ տուրիզմ բաժինը:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *